Μάθετε πως μπορείτε να γίνετε μέλος - Εδώ

Oι κορυφαίες τάσεις στο τουριστικό μάρκετινγκ για το 2017

Tρεις από τις σημαντικότερες τάσεις στο μάρκετινγκ του τουριστικού κλάδου το 2017 αποκαλύπτει έρευνα της Smart Insights.

Οι τεχνικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως οι SEO, UX και το Μάρκετινγκ στα social media φαίνεται πως έχουν κεντρικό ρόλο στη λειτουργία των επιτυχημένων τουριστικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.

Το Αύγουστο του 2016, έρευνα της Ένωσης βρετανων τουριστικώ πρακτόρων, ΑΒΤΑ, αποκάλυψε ότι το 76% των χρηστών του διαδικτύου είχε κάνει το τελευταίο 12μηνο κράτηση διακοπών σε ψηφιακή συσκευή.

Στις ΗΠΑ, η Emarketer εκτιμά ότι το 52% των ανθρώπων που κάνουν ταξιδιωτική κράτηση χρησιμοποιούν διαδικτυακές πλατφόρμες για να τις πραγματοποιήσουν.

Επομένως, η παρακολούθηση των τελευταίων τάσεων στο ψηφιακό μάρκετινγκ που έχουν αντίκτυπο στον τουριστικό κλάδο είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση της μελλοντικής επιτυχίας.

Δείτε τις 3 κορυφαίες τάσεις όπως αποκαλύπτονται μέσα στην έκθεση 2017 Travel Marketing Trends:

1. Εικονική πραγματικότητα

Προσφέρει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να δουν τον προορισμό πριν κάνουν κράτηση σε αυτόν.

Ωστόσο, οι εταιρίες ταξιδίων που εκμεταλλεύονται αυτή την τεχνολογία θα πρέπει να την αντιμετωπίζουν ως μια πλατφόρμα με χρήσιμο περιεχόμενο, παρά ως ένα εντυπωσιακό κανάλι πολυμέσων που θεωρεί τα οπτικά εφέ πιο σημαντικά από την ουσία.

Η Virgin Holidays, που χρησιμοποίησε τα γυαλιά και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας σημείωσε αυξημένες πωλήσεις σε όλα τα προϊόντα της αλλά ακόμη περισσότερες στα resort που προωθούνταν μέσω της νέας τεχνολογίας.Στις αερομεταφορές, η Lufthansa έχει παρουσιάσει τις θέσεις καμπίνας, προσκαλώντας δυνητικούς επιβάτες να καθίσουν σε αυτές και να ελέγχουν την εμπειρία τους μέσω συσκευής PlayStation.

Τα Shangri-La Hotels ήταν το πρώτο ξενοδοχειακό brand που λάνσαρε γυαλιά και ακουστικά για 17 γραφεία πωλήσεων σε όλο τον κόσμο και 94 ομάδες πωλήσεων ξενοδοχείων της.

2. Μεγάλα δεδομένα

Τα μεγάλα δεδομένα σημαίνουν πληροφορίες μεγάλου όγκου, μεγάλης ταχύτητας και μεγάλης διαφοροποίησης που απαιτούν νέες μορφές επεξεργασίας για να διευκολύνουν τη λήψη αποφάσεων και τη βελτίωση των διαδικασιών.

Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο σχετικό και αξιόπιστο περιεχόμενο, τα online τουριστικά γραφεία αυξάνουν τις επενδύσεις τους στην απόκτηση στατιστικών πληροφοριών από τα μεγάλα δεδομένα.

Από ερευνα της American Express προέκυψε ότι το 83% των millennials θα επέτρεπε στα τουριστικά brand να συλλέγουν πληροφορίες από τις συνήθειές τους στο διαδίκτυο, προκειμένου να έχουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδίου.

Το 43% των ταξιδιωτικών εταιριών ανέφεραν τη στόχευση και την προσωποποίηση ως τις απόλυτες προτεραιότητες στην ψηφιακή στρατηγική τους.

Το 25% των εταιριών δίνουν έμφαση στη βελτίωση της πλοήγησης μέσω κινητού στις σελίδες τους στο διαδίκτυο.

3. Το πολυκάναλο μάρκετινγκ γίνεται ο κανόνας

Λόγω της ψηφιοποίησης και της εξάρτησης των καταναλωτών από τις φορητές συσκευές, τα online τουριστικά γραφεία παραμένουν σε ανάπτυξη.

Η Market Realist εκτιμά ότι οι online κρατήσεις αντιστοιχούν σε ποσοστό άνω του 40% των συνολικών πωλήσεων ταξιδίων.

Στις περισσότερες χώρες οι διαδικτυακές κρατήσεις παρουσιάζουν υγιή ανάπτυξη.

Βασικοί παράγοντες ανάπτυξης για τα online ταξιδιωτικά γραφεία είναι η αύξηση της τάσης προς ψηφιοποίηση, η χρήση των κινητών και η διεθνής εξάπλωση.

Πολλοί ΟΤΑ εξαπλώνονται σε συγκεκριμένες χώρες (Κίνα, Βραζιλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Μεκικό, Νορβηγία, Ισπανία και ΗΑΕ).

Όλες αυτές οι χώρες έχουν ανεπτυγμένη τουριστική βιομηχανία και μεσαία τάξη που χρησιμοποιεί τα ψηφιακά μέσα.

ΠΗΓΗ: www.tornosnews.gr