Μάθετε πως μπορείτε να γίνετε μέλος - Εδώ

Τις κριτικές για ξενοδοχεία στα social media εμπιστεύονται οι ταξιδιώτες

Οι κριτικές ξενοδοχείων που αναρτώνται σε διάφορες σελίδες κοινωνικών δικτύων, εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τους παραθεριστές, στην κράτηση των διακοπών τους, γεγονός που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα μελέτης του Bitkom, σύμφωνα με τα οποία, το 28% του συνόλου των ταξιδιωτών εμπιστεύονται τις online κριτικές κατά την κράτηση ενός ξενοδοχείου.

 Οι ταξιδιώτες, όπως όλα δείχνουν, εκτιμούν τις απόψεις των πιο έμπειρων επισκεπτών. Ωστόσο, οι πύλες που ασχολούνται με τις κριτικές ξενοδοχείων έχουν χάσει την αίγλη των πρώτων χρόνων, σύμφωνα με τον ειδικό στον online τουρισμό, Axel Lockwer.

Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Tripadvisor, Susanne Nguyen, τονίζει ότι «Οι παραθεριστές εμπιστεύονται άλλους παραθεριστές».

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες συμβουλές που μπορεί να είναι χρήσιμες για τους ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, πρέπει να περιορίζονται σε μία ή δύο πύλες αξιολόγησης ξενοδοχείων, αντί να περιηγούνται στο διαδίκτυο. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν φίλτρα στις αναζητήσεις τους, καθώς αυτό καθιστά την αναζήτηση για το σωστό ξενοδοχείο ευκολότερη.

Ωστόσο στο μέλλον, σύμφωνα με τον Axel Jockwer, ο οποίος έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του Holidaycheck, οι μηχανισμοί φίλτρων θα πρέπει να διευρυνθούν.

ΠΗΓΗWWW.MONEY-TOURISM.GR

 

 

επιλεγμενα νεα

Νέα

Συναντήθηκε με την Ένωση Ξενοδ…

19 Ιουλίου, 2018

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στα Γραφεία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, συνάντηση μεταξύ το...

Νέα

Τηλεοπτικό σποτ από τους ξενοδ…

02 Ιουλίου, 2018

Καμπάνια της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας και της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρα...

Νέα

Ημερίδα ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΕΡΚΥΡ…

14 Ιουνίου, 2018

Χθες η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας σε συνεργασία με το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Αν...

Νέα

Ημερίδα GDPR - Πρόσκληση Ένωσ…

12 Ιουνίου, 2018

Η Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας σε συνεργασία με το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξ...