Μάθετε πως μπορείτε να γίνετε μέλος - Εδώ

Τις κριτικές για ξενοδοχεία στα social media εμπιστεύονται οι ταξιδιώτες

Οι κριτικές ξενοδοχείων που αναρτώνται σε διάφορες σελίδες κοινωνικών δικτύων, εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τους παραθεριστές, στην κράτηση των διακοπών τους, γεγονός που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα μελέτης του Bitkom, σύμφωνα με τα οποία, το 28% του συνόλου των ταξιδιωτών εμπιστεύονται τις online κριτικές κατά την κράτηση ενός ξενοδοχείου.

 Οι ταξιδιώτες, όπως όλα δείχνουν, εκτιμούν τις απόψεις των πιο έμπειρων επισκεπτών. Ωστόσο, οι πύλες που ασχολούνται με τις κριτικές ξενοδοχείων έχουν χάσει την αίγλη των πρώτων χρόνων, σύμφωνα με τον ειδικό στον online τουρισμό, Axel Lockwer.

Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Tripadvisor, Susanne Nguyen, τονίζει ότι «Οι παραθεριστές εμπιστεύονται άλλους παραθεριστές».

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες συμβουλές που μπορεί να είναι χρήσιμες για τους ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, πρέπει να περιορίζονται σε μία ή δύο πύλες αξιολόγησης ξενοδοχείων, αντί να περιηγούνται στο διαδίκτυο. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιούν φίλτρα στις αναζητήσεις τους, καθώς αυτό καθιστά την αναζήτηση για το σωστό ξενοδοχείο ευκολότερη.

Ωστόσο στο μέλλον, σύμφωνα με τον Axel Jockwer, ο οποίος έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του Holidaycheck, οι μηχανισμοί φίλτρων θα πρέπει να διευρυνθούν.

ΠΗΓΗWWW.MONEY-TOURISM.GR

 

 

επιλεγμενα νεα

Νέα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : Έρχονται έλεγχο…

11 Σεπτεμβρίου, 2018

Σε φάση πλήρους λειτουργίας και δραστηριοποίησης εισέρχεται η Ειδική Υπηρεσία Έκτακτης Δια...

Νέα

Τάσιος προς Αχτσιόγλου : Προσο…

11 Σεπτεμβρίου, 2018

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ

Νέα

Καταγγελία των Ιδιοκτητών Τουρ…

08 Σεπτεμβρίου, 2018

Στιγμιότυπο από το βράδυ του αποκλεισμού Για τα γεγονότα της Τετάρτης στις Μπενίτσες με τ...

Νέα

Από Δευτέρα οι αιτήσεις για το…

26 Αυγούστου, 2018

Ξεκινούν τη Δευτέρα, 27 Αυγούστου, οι αιτήσεις για την εισαγωγή καταρ­τιζομένων στα 8 ...